Artykuł sponsorowany

Wyjątkowa atmosfera w SPA

Wyjątkowa atmosfera w SPA

Aby zaliczyć wizytę w SPA do udanych, klient z pewnością będzie brać pod uwagę w swojej ocenie atmosferę, jaka tam panuje. Co zatem wchodzi w skład wyjątkowej atmosfery tego miejsca i jak ją stworzyć? Odpowiedzi znajdują się w poniższym artykule. Zapraszamy!

Relacje pracownik-klient i pracownik-pracownik

Odbiór całego miejsca w dużej mierze jest zależny od kontaktu, jaki pracownik nawiąże z klientem. Założeniem SPA jest nawiązywanie relacji długofalowych, zatem trzeba złapać z klientem przysłowiową nić porozumienia, a potem zajmować się nim ze 100% zaangażowaniem. Ponadto ważne są też relacje pomiędzy pracownikami SPA – nie ma nic gorszego dla klienta, niż obserwowanie dwóch kłócących się współpracowników. To od razu psuje całą atmosferę miejsca, do którego przecież klient przyszedł się wyciszyć i zrelaksować.

Kolory wnętrza

Należy zapomnieć o kolorach, które jeszcze bardziej rozpraszają i męczą, np. intensywna czerwień czy żółć. Najbezpieczniejszym rozwiązaniem w SPA jest postawienie na ciepłe, lekkie barwy ścian i podłóg, a także mebli, dodatków oraz wszystkich innych elementów składających się na wystrój wnętrza. Inną opcją jest wybór kolorów, które pomagają klientom się wyciszyć, np. lawendowy fiolet czy delikatny niebieski. Lepiej jednak łączyć je z beżowymi odcieniami.

Zapachy

W tego rodzaju miejscu znaczenie ma również zapach, który klient poczuje zaraz po przekroczeniu progu. Trzeba zadbać więc o to, by w powietrzu unosiła się przyjemna woń, ale nie drażniąca i intensywna, bo efekt może być odwrotny od zamierzonego. Polecamy delikatne nuty drzewa sandałowego z piżmem albo lekkie kwiatowe zapachy wiosny oraz lata. Możesz oczywiście postawić na specjalny odświeżacz powietrza, ale naszym zdaniem o wiele lepszym rozwiązaniem jest wybór dobrych świec zapachowych. Taka opcja punktuje dodatkowo wyjątkowym oświetleniem.

Muzyka

SPA ma za zadanie wyciszyć i zrelaksować klientów, zatem muzyka lecąca w tle także musi odznaczać się takimi cechami. Jeśli stawiasz na radio, wybierz tylko stacje z relaksacyjną muzyką. Najlepszym wyjściem będzie jednak zakup płyt i odtwarzacza, aby mieć pełną kontrolę nad dźwiękami w gabinecie.

Detale

Diabeł tkwi w szczegółach? Ależ oczywiście! W miejscach, w których ludzie oddają się pod opiekę specjalistów od urody i zdrowia, zwracają uwagę na wiele szczegółów, które finalnie mogą mieć wpływ na pozytywne odczucia z wizyty (a więc i decyzję o powrocie). Co można do nich zaliczyć? Wyjątkowe ozdoby (np. obecność roślin, rzeźb i obrazów), dyplomy lub certyfikaty pracowników potwierdzające ich kompetencje czy chociażby czysta, zadbana toaleta.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.