Artykuł sponsorowany

Czym się kierować przy wyborze gabinetu medycyny estetycznej

Czym się kierować przy wyborze gabinetu medycyny estetycznej

Choć znane przysłowie mówi, by nie oceniać książki po okładce, to jednak dla wielu wygląd i to, jak odbierają ich inni ma ogromne znaczenie. Sporą część mankamentów można schować pod strojem lub makijażem. Część z nich można też zwalczyć ciężką pracą. Są jednak takie defekty, z którymi poradzić sobie może jedynie specjalista z zakresu medycyny estetycznej. Radzimy jak wybrać dobry gabinet.

Czym się kierować

Wybierając gabinet medycyny estetycznej należy kierować się wieloma kryteriami. Wielu potencjalnych pacjentów zapomina jednak o najważniejszych kwestiach, które mają ogromne znaczenie dla efektów przeprowadzanych zabiegów.
- Podczas podejmowania decyzji o wyborze konkretnego gabinetu medycyny estetycznej warto zwrócić uwagę na kwalifikacje, doświadczenie i odbyte kursy przyjmujących tam specjalistów. Pamiętajmy, że zabiegi z zakresu medycyny estetycznej powinien wykonywać tylko lekarz, kosmetolodzy nie powinni wykonywać tak inwazyjnych zabiegów. Niektórzy zupełnie o tym zapominają, skupiając się na lokalizacji gabinetu, oferowanych cenach i promocjach, a to błędne podejście – tłumaczy nasz rozmówca reprezentujący Instytut Nowoczesnej Kosmetyki ESTHE.
Wybór gabinetu jest sprawą bardzo ważną, ponieważ od panujących tam warunków i pracujących lekarzy zależeć będzie wasze zdrowie i samopoczucie, a także piękny wygląd.

Wygląd i obsługa

Podczas poszukiwań właściwego gabinetu medycyny estetycznej koniecznie należy zweryfikować standard danej placówki. Na jej wyposażeniu powinien znajdować się  innowacyjny, nowoczesny i sterylny sprzęt. Co więcej, wnętrze gabinetu musi być schludne, i czyste. Ponadto, dobry gabinet medycyny estetycznej wyróżnia się tym, że wszyscy pracownicy odnoszą się do pacjentów z troską i zainteresowaniem. Atmosferę tam panującą ocenić można podczas pierwszej konsultacji z lekarzem. Sama konsultacja powinna być prowadzona profesjonalnie, a poza tym powinna pomóc w rozwianiu wszelkich wątpliwości.

Obecność w internecie

Profesjonalny gabinet medycyny estetycznej powinien także posiadać stronę internetową lub fanpage na Facebooku, aby można było z łatwością uzyskać wszystkie najważniejsze informacje na jego temat. Warto szukać takiego gabinetu, na którego stronie znajdują się szczegółowe opisy zabiegów, ich ceny oraz dane do kontaktu lub formularz kontaktowy. Dobrze, jeśli dział aktualności jest uzupełniany na bieżąco i pojawiają się w nim informacje na temat aktualnych akcji promocyjnych itp.

Opinie

Ostatnim, jednak nie najmniej ważnym, kryterium wyboru gabinetu medycyny estetycznej są krążące o nim opinie. Warto szukać ich nie tylko wśród znajomych klientów danej placówki, ale również na forach internetowych. Dzięki nim wybór właściwego gabinetu będzie o wiele łatwiejszy, a szansa na niezadowolenie z efektów przeprowadzonego zabiegu o wiele mniejsza.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.