Zamówiłem w Zakładzie Optycznym Weber okulary przeznaczone do pracy przy komputerze. Niestety, gotowy wyrób nie nadawał się do użytku – nie byłem w stanie odczytać tekstu z monitora. W odpowiedzi telefonicznej zostałem zaproszony "w celu wyjaśnienia sprawy". Jednak podczas tej próby reklamacji spotkałem się z lekceważącym podejściem personelu, który próbował przerzucić winę na mnie, twierdząc, że to całkowicie moja wina, bo sam świadomie wybrałem niewłaściwe okulary. Bezczelnie zaproponowano mi zakup trzeciej pary jako "kompromis", co uznałem za próbę uniknięcia odpowiedzialności. Podkreślam też lekceważący stosunek właściciela do reklamacji, który zasłaniał się prawem farmaceutycznym i lekceważył brakiem odpowiedzi - co spowodowało konieczność zaangażowania Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Więcej szczegółów można przeczytać na Forum Konsumenta: forum-konsumenta.pl/zaklad-optyczny/
zlekceważony